KKK

Kordama kippuvad küsimused

1. Kuidas saab Cargobusiga ühendust?

Meile on võimalik saata email aadressil info@cargobus.ee või helistada telefonil 17799.

2. Millistes piirkondades toimib pakiveoteenus?

Cargobus toimetab pakke lisaks Eestile nii Balti riikidesse, Venemaale kui ka Euroopa Liidu siseselt.

3. Kuidas saatmise protsess toimib?

Pakkide kohaletoimetamine Cargobusiga on lihtne, järgige alltoodud samme.

1. Sisestage oma tellimus meie kodulehel www.cargobus.ee.

2. Printige saateleht, mille me edastame teile e-posti teel peale tellimuse kinnitamist.

3. Kinnitage oma pakile (nähtavale kohale) saateleht ja andke pakk üle kullerile või toimetage see lähimasse Cargobus esindusse.

4. Saadetise teekonda saab jälgida meie veebilehel teile väljastatud jälgimisnumbri abil.

4. Kuidas on võimalik pakke saata ilma Cragobusi esindusse minemata?

Meie eesmärgiks on teha teie elu võimalikult lihtsaks - tellige kuller läbi veebi, telefoni või emaili teel.

5. Kuidas saab tellida arvet ettevõtte nimele?

Kui soovite, et arve väljastataks teie ettevõtte andmetega, siis valige enne makse kinnitamist tellimuse menüüst “arve ettevõttele”.

6. Mis juhtub, kui soovin saata rohkem pakke kui tellimuses märgitud?

Kui teie emailile saadetud tellimuse kinnituskirjas on märgitud vähem pakke, kui te soovisiste saata, siis vormistage uus tellimus, kuhu lisage puuduolevad pakid.

7. Kas ma saan teavituse kui olen tellimuse esitanud?

Jah. Kui olete täitnud tellimuse vormi ja maksnud tasu, saadame teie emailile tellimuse kinnituskirja. See tähendab, et teie tellimus on vastu võetud.

8. Kas ma saan muuta saadetise kohaletoimetamise aadressi?

Uue aadressi saate edastada meile e-posti aadressil info@cargobus.ee või helistades telefonil 17799.

9. Kui kaua te hoiustate saadetud pakke?

Saadetud pakke säilitatakse kuni 1 kuu, kiiresti riknevate kaupade puhul kuni 3 päeva. Tagasisaadetud pakke väljastab vastav Cargobus esindus paki saatjale peale veo- ja hoiutasu maksmist. Saadetisi hävitame vastavalt võlaõigusseadusele ja Cargobusi saadetiste avamise, hävitamise ning realiseerimise korrale. Iga saadetiste hoiustamise lisapäev maksab 1,00 €.

10. Millal saadetud pakid kohale toimetatakse?

Pakkide kohaletoimetamise aeg Balti riikidesse on 1-2 tööpäeva, Euroopasse ja Venemaale 3-7 tööpäeva. Kullerid toimetavad kohale pakid esmaspäevast reedeni ajavahemikus 09.00 kuni 17.00. Tallinnas erikokkuleppel esmaspäevast reedeni ajavahemikus 09.00 kuni 21.00.

11. Millised on saadetava paki maksimaalne lubatud kaal ja suurus?

Saadetis võib koosneda mitmest pakist. Baltikum - ühe paki mõõtude summa võib olla kuni 3m, kusjuures pikim külg võib olla kuni 2m, kogukaaluga kuni 500 kg. Euroopa Liit - paki pikim külg võib olla kuni 1,75m, pikima külje ja põhja ümbermõõdu summaks kuni 3m. Maksimaalne kaal 30 kg. Suuremate saadetiste korral võtke meiega ühendust ja proovime üheskoos leida just teile sobiva erilahenduse.

12. Mis saab siis, kui ma ei tea oma saadetise täpset kaalu?

Kui te ei ole kindel paki täpses kaalus ja teil ei ole võimalust seda kaaluda, proovige paki kaalu võimalikult täpselt hinnata. Transporditeenuse tellimisel soovitame teil võimalike probleemide vältimiseks valida pigem suurem kaal. Kui teie poolt mõõdetud kaalu ja tegeliku kaalu vahel on erinevus, täpsustatakse tasu suurust.

13. Kuidas ma saan teada oma kauba jälgimiseks vajaliku numbri?

Kui olete täitnud tellimuse vormi ja maksnud tasu, siis saadame teile individuaalse jälgimisnumbri e-posti teel koos tellimuse kinnituskirjaga.

14. Kuidas on võimalik saadetist jälgida?

Jälgimine on lihtne – kasutage teile e-posti teel saadetud tellimuse kinnituskirjas olevat jälgimisnumbrit. Saadetise teekonda saab jälgida meie veebilehel.

15. Kui tellimus koosneb mitmest pakist, kas siis saan igale saadetisele eraldi jälgimisnumbri?

Jah. Iga saadetud paki kohta edastame teile eraldi jälgimisnumbri. Teile saadetud email sisaldab kõiki tellimuse üksikasju.

16. Mida tähendab, kui jälgimissüsteemis teave ei muutu?

Jälgimissüsteemi teave muutub, kui teie pakk jõuab uude asukohta. Palun võtke meiega ühendust, kui jälgimissüsteemi teave pole muutunud kauem kui 48 tundi.

17. Milliseid kaupu on keelatud saata läbi Cargobusi?

Saata ei tohi: radioaktiivseid, söövitavaid, tuleohtlikke, mürgiseid, lehkavaid või määrivaid aineid; vedelikuga täidetud anumaid, mis ei ole lekkimiskindlalt suletud ja purunemiskindlalt pakitud; rahasaadetisi; obligatsioone; münte, väärismetalle ja –kive; väärtpabereid; isikut tõendavaid dokumente; elusloomi, - linde, -kalu, -putukaid; vastava pakendita teravaid või lõikavaid esemeid; alkoholi; tubakatooteid; narkootilisi aineid; laskemoona, lõhkeaineid, relvi ja nende osi. Rahvusvahelisel veol on keelatud saata saadetisi, millede väljavedu lähteriigist ja sissevedu sihtriiki on keelatud. Keelatud sisuga saadetiste eest Cargobus ei vastuta. Cargobusil on õigus igal ajal kahjutuks teha ja hävitada saadetised, mis on ohtlikud teistele saadetistele, Cargobusi või kolmandate isikute varale, tervisele või keskkonnale. Saatja peab hüvitama kõik kahjud ja kulud, mis tekivad Cargobusil seoses eelnimetatud keelatud või ohtlike saadetistega.

18. Kas kodulehel olev hind on lõplik?

Jah. Meie hinnamootor näitab lõplikku hinda. Kontrollime üle teie saadetiste mõõdud ja kaalu, valede andmete korral võib lisanduda täiendav tasu.

19. Kuidas saab tasuda tellimuse eest?

Tellimisprotsessi viimane etapp on elektrooniline makse. Tasuda saab kasutades ühte järgmistest makseviisidest:

• Krediitkaart - aktsepteerime Visa ja MasterCard krediitkaarte.

• PayPal - kui omate PayPali kontot, saate oma kasutajanime ja parooliga sisse logida ning teid suunatakse keskkonda, kus saate makse lõpetada.

• Internetipanga link - kui olete Swedbanki, SEB, LHV või Luminori internetipanga klient.

20. Kuidas käituda, kui saabunud pakk on kahjustatud?

Kui saabunud pakil on kahjustumise ja/või purunemise märke, täitke meie kodulehel olev nõudevorm. Abi saamiseks võtke meiega ühendust aadressil info@cargobus.ee.

21. Kas Te pakute saadetud kaupadele kindlustust?

Jah. Tellimuse sisestamisel saate soovi korral lisada kindlustus teenuse.

22. Miks on mõistlik pakke kindlustada?

Saadetava paki sisu võib olla suure materiaalse või emotsionaalse väärtusega. Saamaks suuremat kaitset, soovitame teile kindlustust. Mugav – saadetis on kaitstud kõikide ohtude eest. Soodne – saatmiskindlustus on parima hinnaga. Lihtne – kindlustuskatte lisamine tellimuse vormistamisel on mõne kliki küsimus.

23. Mis tooteid ei tohi kindlustada?

Kindlustada ei ole võimalik järgmisi saadetisi: Erirežiimil veost (temperatuur, niiskus jne), pukseeritavat veost, aktsiisimärgid, postmargid, loteriipiletid, surnud, elusloomad, relvad, radioaktiivsed materjalid, pakkimata või kahjustunud tooted, õhusõidukid ja veesõidukid, kokkupandavad ehitised, puistekaup ja tsisternveosed, tsement, külmutatud liha ja kala, klaastahvlid, mootorsõidukid sh autod, tööstuslik paber rullides, tselluloos. Rahvusvahelisel veol on keelatud saata saadetisi, millede väljavedu lähteriigist ja sissevedu sihtriiki on keelatud. Keelatud sisuga saadetiste eest Cargobus ei vastuta. Cargobusil on õigus igal ajal kahjutuks teha ja hävitada saadetised, mis on ohtlikud teistele saadetistele, Cargobusi või kolmandate isikute varale, tervisele või keskkonnale. Saatja peab hüvitama kõik kahjud ja kulud, mis tekivad Cargobusil seoses eelnimetatud keelatud või ohtlike saadetistega.

24. Minu tellimuses on mitu pakki. Kas pean ostma igale pakile saatmiskindlustuse?

Jah. Juhul kui teie tellimuses on mitu pakki, lisandub saatmiskindlustuse valikul igale tellimuses olevale pakile kindlustus. Parim viis mitut pakki saata on panna kõik saadetised ühte karpi.

25. Kas pean kauba ise pakkima?

Korrektse pakendamise eest vastutab paki saatja. Juhul kui teil on vaja pakkematerjali, saate seda osta Cargobusi esindustest.

26. Kuidas peaksin saadetise pakkima?

Teame täpselt, kui oluline on, et teie saadetis tervelt kohale jõuaks. Esemete hoolikas pakkimine on oluline.

1. Valige kvaliteetne ja õige suurusega karp.

Korrektselt suletud lainepapist karp on parim valik. Veenduge, et karp on suurem kui saadetav ese.

2. Kaitske oma esemeid.

Hoolitsege selle eest, et ese ei saaks karbis ringi liikuda. Täitke vahed pehme materjali, nt pakkepaberi või mullikilega.

3. Pakendage iga karbis olev ese eraldi.

Kui saadate mitu asja ühes karbis, on soovitatav pakkida iga ese eraldi. See kaitseb paremini saadetavaid esemeid ja ei lase neil karbis liikuda.

4. Sulgege pakk teibiga.

Kleepige kõik karbi avatud küljed teibiga kinni.

5. Markeerige oma karbid.

Saateleht tuleb kinnitada karbile selliselt, et see oleks selgelt nähtav. Samuti tuleb lisada erimärgistused, nt „õrn saadetis“ või „see pool üles“.

27. Kuidas pakkida kergesti purunevaid esemeid?

1. Pakkige kõik esemed eraldi. Kõigepealt pakendage ese mullikilesse ja seejärel lisage pakkepaberi kiht.

2. Pange esemed karpi. Karp tuleb täita paberi, vahtplastist graanulite või muu sarnase materjaliga. See material peaks katma kogu karbi põhja ja täitma tühja ruumi. Veenduge, et esemed on turvaliselt karpi asetatud ega saa liikuda.

3. Asetage väiksem karp suurema karbi sisse. Lisage suuremasse karpi pandud väikese karbi peale vahtplastist vahelehed või lisage ruumi täiteks muu pakkematerjal.

4. Sulgege ja markeerige karp. Sulgege karp teibiga. Saateleht tuleb kinnitada karbile selliselt, et see oleks selgelt nähtav. Samuti tuleb lisada erimärgistused, nt „õrn saadetis“ või „see pool üles“.

Kas teil on veel küsimusi? Palun võtke meiega ühendust.

info@cargobus.ee