Cargobusi korduma kippuvad küsimused

KKK

1. Milliseid teenuseid Cargobus pakub?

Tutvu kõikide meie pakutavate TEENUSTE kirjeldustega.

2. Miks Cargobusi eelistada?

Kaubavedu liinibussides ehk paki saatmine bussijuhiga toimib transpordi jagamise põhimõttel.

Eestis võimaldab see saadetised mõne tunni jooksul kohale toimetada, pakkudes parimat võimalikku veosagedust ja hinda.

Reisiveobusside kasutamine aitab meil jätta ka väiksema ökoloogilise jalajäle.

3. Kuidas saab Cargobusiga ühendust?

Kontaktid:

✉️  info@cargobus.ee või veebitugi (meie kodulehe all paremas nurgas)
☎️  17799 või +372 681 3444

 

Klienditugi töötab:

 E–R 08.00–19.00
 L–P 09.00–17.00

 

Veebitugi töötab:

 E–R 09.00–17.00

4. Millal on Cargobusi terminalid avatud?

Kogu info TERMINALIDE lahtiolekuaegade kohta leiab Cargobusi kodulehelt vastava terminali alt.

Lisaks postitame jooksvat infot terminalide kohta ka meie FACEBOOKI ja INSTAGRAMI lehtedele.

5. Millistesse riikidesse saab pakke saata?

Pakume kaubavedu Eestis, Euroopa Liidu liikmesriikides ja Venemaal.

6. Kust saab näha busside väljumis- ja saabumisgraafikuid?

Kõige täpsem ja põhjalikum info busside väljumis- ja saabumisgraafikute osas on leitav Tpileti kodulehel.

Ülevaate busside otseliinide graafikutest erinevate Cargobusi terminalide vahel saab ka meie enda loodud LIINIOTSINGUST.

7. Miks hakata lepinguliseks ärikliendiks?

Loe meie lepinguliste äriklientide eelistest lähemalt SIIT!

8. Kuidas saata pakki?

Paki saatmine Cargobusi kodulehel on kiire ja lihtne:

 Sisesta oma tellimus SIIN.
 Täida tellimisvorm ning tasu sobiva makselingi kaudu.
 Prindi ja kinnita pakisilt nähtavalt saadetisele ja anna see üle kullerile või toimeta Cargobusi TERMINALI.
 Saadetise teekonda saab vaadata e-postile saadetud jälgimislingi kaudu või jälgimisnumbri abil Cargobusi kodulehel.

Tutvu täieliku juhendiga, KUIDAS SAATA pakki Cargobusi kodulehe kaudu.

TÄHELEPANU! Võid saadetise ka otse Cargobusi terminali tuua ja meie klienditeenindaja aitab sind kõigega kohapeal.

9. Kuidas saata pakki terminali minemata?

Paki saatmiseks pole vaja terminali minna:

→ Telli kuller Cargobusi kodulehel, tehes vastav valik TELLIMISVORMIS.
 Telli kuller, helistades 17799 või +372 681 3444.
 Telli kuller e-posti teel info@cargobus.ee.

10. Mida teha, kui ei saa pakisilti printida?

Kirjuta saadetisele käsitsi ja loetavas käekirjas:

Saatja ja saaja täisnimed.
✓ Saatja ja saaja telefoninumbrid.
✓ Saatja e-posti aadress.
✓ Lähte- ja sihtkoha aadress või terminal.

Seejärel anna saadetis üle kullerile või toimeta Cargobusi TERMINALI.

Kas teil on veel küsimusi? Palun võtke meiega ühendust.

info@cargobus.ee